WebsiteNazorg wenst je fijne feestdagen. Van 25 december t/m 1 januari zijn wij gesloten.
Voor spoedgevallen is onze helpdesk beschikbaar.
Klantcase

Hoe we Opscheppers hielpen met het centraliseren van hun klantgegevens

Opscheppers horeca agencie is een gespecialiseerd bureau dat zich toelegt op het creëren van naadloze belevingen voor horecaconcepten, zowel online als offline. 

Centraliseren van klantgegevens

Voor de komst van Website Nazorg waren we soms wel weken bezig om alle gegevens bij elkaar te krijgen. Verschillende hostingpartijen, restaurants die hun wachtwoorden niet meer wisten. Verschrikkelijk..

Vaak wisten onze klanten niet welke systemen ze gebruikten, of waar ze gehost waren. Hierdoor konden ze hun gegevens niet meer vinden. Doordat we de hosting van onze klanten niet centraal geregeld hadden, waren we soms wel een paar uur per dag bezig om uit te zoeken waar iemand zijn website gehost had.

Het ergste van alles? Vaak waren dit uren die we niet konden declareren.

Aanvullend technisch advies

WebsiteNazorg pakt voor ons verschillende technische werkzaamheden op. Werkzaamheden die bij ons als online marketing bureau niet in de core-business zitten. Denk hierbij aan het live zetten van websites, technische migraties en ad-hoc vragen voor wanneer er iets mis gaat op een website.

Ze reageren ontzettend snel op vragen. Toen er bij de livegang van de website van een klant iets mis ging, hadden ze dit binnen één minuut gefixt. Hierdoor was de klant blij, en scheelde het mij enorm veel tijd om het uit te zoeken.

“Door het advies van WebsiteNazorg bleek het mogelijk om vrij gemakkelijk hosting, support en onderhoud te centraliseren. Die centralisatie in combinatie met de expertise, daar was ik naar op zoek.”

Tijdrovende werkzaamheden die niet tot de core behoren

Voorheen waren mijn team en ik minimaal 2 uur per week bezig met het uitzoeken van technische zaken, waar we niet voor betaalt kregen. Deze werkzaamheden zaten niet in onze core skillset en om die reden vonden we het lastig om deze werkzaamheden op waarde te schatten. Het eindresultaat was dat we het uitzoeken van deze werkzaamheden voor niks deden.

Deze zorgen hebben we nu gelukkig niet meer. Door de samenwerking met WebsiteNazorg besparen we bij Opscheppers nu minimaal 8 uur per maand. Hierdoor houden we meer uren over voor wat we leuk vinden, en waar we goed in zijn. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat de declarabiliteit beter is dan ooit.

Kijkend naar de toekomst

In de toekomst willen we ons meer online gaan oriënteren. Meer online marketing en adverteren op Google en Meta. Hierdoor zullen we meer te maken gaan krijgen met de technische kant die een website met zich meebrengt. Het is zeer prettig om bij dit soort werkzaamheden te kunnen bouwen op een partner als WebsiteNazorg. De lijnen van communicatie zijn kort en onze klanten zijn snel geholpen.

Ook voor de toekomst ben ik ervan overtuigd dat we het met WebsiteNazorg goed geregeld hebben.

Bekijk gerelateerde klantcases
van andere agencies

Lap Marketing

5%

Hogere declarabiliteit

Coo Digital

12 uur

Per maand bespaard

Externe supportafdeling voor digital agencies

Externe supportafdeling voor digital agencies

Wij helpen jouw klanten met het oplossen van ad-hoc werkzaamheden rondom de WordPress website. Hierdoor worden jouw klanten sneller geholpen, en kan jij je focussen op grotere projecten.

Simon Janssen
06 20 57 63 18 

Arjan Olsder
024 204 22 99