Voor Coo Digital was het een grote uitdaging om hun klanten technische ondersteuning te bieden nadat een website was opgeleverd. Problemen zoals niet-werkende functionaliteiten zorgden ervoor dat klanten direct contact opnamen met Coo Digital, wat veel tijd en aandacht vroeg. Deze tijd ging ten koste van hun focus op de kernactiviteiten, namelijk online marketing. De noodzaak om continu zelf technische keuzes te maken en problemen op te lossen, creëerde extra druk en verminderde hun efficiëntie.
Hun team had niet de diepgaande kennis op het gebied van hosting, serverbeheer en WordPress-ontwikkeling die nodig was om een solide technische basis voor hun klanten op te zetten. Dit leidde tot vertragingen en onzekerheden, vooral bij de opstart van nieuwe projecten en het oplossen van technische problemen na de oplevering van websites.
Onze samenwerking met Coo Digital verliep vanaf het begin soepel. We werkten nauw samen om ervoor te zorgen dat alle technische aspecten van hun projecten vlekkeloos verliepen. Ons team stond altijd klaar om vragen te beantwoorden en oplossingen te bieden die specifiek waren afgestemd op de behoeften van Coo Digital. Of het nu ging om advies over plugins of het oplossen van technische problemen, we waren er om hen te ondersteunen.
Door de volledige technische zorg van Coo Digital over te nemen, hebben we hen in staat gesteld om hun klanten sneller en beter te bedienen. Onze snelle respons en proactieve ondersteuning gaven Coo Digital de rust en zekerheid die ze nodig hadden om te groeien en hun diensten te verbeteren.
"De ontwikkelingen binnen online marketing gaan zo snel, dat ik geen tijd heb om ook nog eens op de hoogte te blijven van alle technische mogelijkheden en uitdagingen."
Thijme van Brakel, Coo Digital
Mede door de technische ontzorging die Website Nazorg ons biedt, is het ons gelukt om grotere klanten aan te trekken en onze dienstverlening uit te breiden. Door Website Nazorg hebben wij het vertrouwen gekregen om grotere en complexere projecten aan te nemen, wetende dat het technische gedeelte volledig gedekt is. Dat is een hele fijne gedachte!
In de toekomst hoopt Coo Digital deze stijgende lijn door te zetten, en steeds grotere klanten te mogen verwelkomen. Zo geeft Thijme aan: “Doordat wij ons kunnen focussen op ons eigen specialisme, en ons geen zorgen hoeven te maken over het technische gedeelte, kunnen wij doen wat we het beste doen: het leveren van uitstekende marketingdiensten.”
De samenwerking met Website Nazorg heeft ervoor gezorgd dat we ongeveer 3 uur per week minder bezig zijn met technische support. Op maandbasis scheelt dit al gauw anderhalve dag. Deze dag kan inmiddels ingezet worden voor marketing werkzaamheden. Hierdoor is de declarabiliteit gestegen. Daarnaast krijgen we ook nog een kickback op de support werkzaamheden die we doorsturen. Dit maakt het extra interessant.
Coo Digital schat dat ze nu ongeveer drie uur per week extra hebben, tijd die ze voorheen kwijt waren aan technische ondersteuning. Dit heeft hen in staat gesteld om betere resultaten te behalen voor hun klanten en hun productiviteit te verhogen.