WebsiteNazorg wenst je fijne feestdagen. Van 25 december t/m 1 januari zijn wij gesloten.
Voor spoedgevallen is onze helpdesk beschikbaar.
Klantcase

Hoe we Lap Marketing hebben voorzien van een externe supportafdeling

Lap Marketing is een B2B marketing agency die zich richt op het creëren van new business voor B2B dienstverleners.

Supportafdeling zonder verdienmodel

Als online marketing bureau focussen we ons op het neerzetten van creatieve marketingcampagnes. Deze campagnes landen op een website die wij voor onze klanten ontwikkelen. Dit zijn vaak eenmalige projecten van circa 10 weken. Na deze periode is de website live en gaan wij verder met de marketingactiviteiten. Bij websites werken we altijd op projectbasis. Wanneer een project is afgerond, volgt alweer de volgende.

Hierdoor werden de support werkzaamheden bij bestaande klanten onvoldoende opgepakt. Wanneer we ze wel oppakken, deden we dit vaak nog kosteloos ook. Ons bedrijf was hier voor de komst van Website Nazorg gewoon niet op ingericht.

Nazorg van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat

De wereld van online marketing staat zelden stil; festivals, of webshops met seizoensgebonden producten. Eigenlijk gaat de wereld van online marketing 24/7 door. Op dit soort momenten is het ontzettend fijn om een betrouwbare partner als Website Nazorg achter je te hebben staan. Zo heeft Website Nazorg ons de afgelopen jaren meerdere keren uit de brand geholpen.

Op het gebied van communicatie is Website Nazorg zeer gemakkelijk te bereiken, namelijk via mail, telefoon en zelfs Whatsapp. Zelfs met een relatief korte en globale briefing, hebben ze het vaak bij het juiste eind. Werkzaamheden worden snel opgepakt, wat ons als online marketing bureau enorm verlicht.

"Door de ondersteuning die Website Nazorg ons op technische gebied biedt, kunnen wij gefocused aan de slag met onze lopende projecten, zonder telkens gestoord te worden."

Veel tijd kwijt aan het uitvoeren van technische taken

Als online marketing bureau steken we veel tijd in het bedenken van concepten en het ontwikkelen van websites. Hier halen we ons plezier uit. Wanneer de website is afgerond, willen we het liefst verder naar het volgende project, of gaan we met de online marketing campagnes van start. Het technische gedeelte zit er voor ons dan op.

Wanneer er vervolgens wat mis gaat, bijvoorbeeld na een WordPress update, dan komen deze werkzaamheden altijd ongelegen. Ons bedrijf en team is hier niet op ingericht, waardoor ik als eigenaar de werkzaamheden op me moet nemen. Dit koste ons voor de komst van Website Nazorg veel tijd.

Ad-hoc werkzaamheden zijn volledig verleden tijd

Bij websites kunnen er verschillende dingen fout gaan. Thema en/of plugin updates, 500 server errors of fouten op de database. Vaak verschijnen deze fouten op de meest ongunstigste momenten. Bijvoorbeeld, wanneer je midden in de lancering van een nieuwe marketingcampagne zit.

Het is dan zeer prettig om een partij als Website Nazorg op de sneltoets te hebben. Vaak hebben zij het probleem dezelfde dag nog opgelost. Dit zorgt ervoor dat vrijwel al onze ad-hoc website werkzaamheden volledig verleden tijd zijn.

Bekijk gerelateerde klantcases
van andere agencies

Opscheppers

8 uur

Per maand bespaard

Coo Digital

12 uur

Per maand bespaard

Externe supportafdeling voor digital agencies

Externe supportafdeling voor digital agencies

Wij helpen jouw klanten met het oplossen van ad-hoc werkzaamheden rondom de WordPress website. Hierdoor worden jouw klanten sneller geholpen, en kan jij je focussen op grotere projecten.

Simon Janssen
06 20 57 63 18 

Arjan Olsder
024 204 22 99